toyota corollaUniwersalna. Tak nową Toyotę Corollę zachwala producent. Corolla jest prosta i dobrze zmontowana, a co za tym trwała. Całkowicie nowy jest wygląd auta: zarówno wewnątrz, jak i z zewnątrz. Możemy kupić toyotę, w której się znajduje automatyczna skrzynia biegów albo manualna.

Najnowsza Corolla nie grzeszy urodą, jednak karoseria ma więcej charakteru niż to było u poprzednika. Dużo tu nawiązań do stylistyki większego Avensisa oraz nowego Aurisa, na którym bazuje. Ostro narysowany przód, spokojna linia boczna oraz prosty tył zdominowany przez duże światła tworzą mieszankę, która z dobrym skutkiem powinna przetrwać próbę czasu.
Corolla prezentuje się niezwykle nowocześnie, lecz jak zwykle, niczym nie chwyta za serce. Wnętrze jest takie samo, jak w nowym Aurisie, zatem spasowanie poszczególnych elementów musi być wzorowe. Deska rozdzielcza wygląda dość siermiężnie, ale została wykonana z dobrych materiałów i kierowcy polubią ją za łatwość obsługi. Najpopularniejszy model Toyoty został minimalnie powiększony, nie przybierając równocześnie na wadze. Nowa Corolla jest dłuższa od poprzedniej o 8 cm, szersza o 1,5 cm i niższa o pół centymetra. Zmianie uległ także rozstaw osi i teraz wynosi 270 cm (+10 cm). Przekłada się to bezpośrednio na przestrzeń z tyłu- między oparciem fotela a oparciem kanapy jest 70 cm. Bagażnik praktycznie bez zmian- powiększono go o symboliczne 2 litry i jest ich teraz 452.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *