Skoda CitigoEdycja Monte Carlo została stworzona przez Skodę w celu przypomnienia o sukcesach tej marki w sporcie (choć żadna Skoda nigdy nie wygrała rajdu Monte Carlo). Elementy wyróżniające nowy samochód ograniczają się do stylizacji i wzbogaconego wyposażenia. 2400 zł: tyle trzeba dopłacić za Citigo Monte Carlo względem 5-drzwiowej wersji Elegance z tym samym silnikiem 1.075 KM. Dopłatę tę mają uzasadniać takie elementy jak seryjne felgi aluminiowe i sportowe zawieszenie (w Elegance dopłata za taki pakiet wynosi 1100 zł), a także trójramienna kierownica sportowa, wyceniona w wersji standardowej na 550 zł.
Standardowo Citingo Monte Carlo występuje w kolorze czerwonym. Za dopłatą można mieć kolor biały, czarny lub srebrny. Pozostałe elementy charakterystyczne to zestaw ospojlerowania i oklejenia zewnętrznego, dwukolorowa tapicerka, listwy progowe i czarna podsufitka.
Carligo prowadzi się pewnie dzięki utwardzonemu zawieszeniu, jednak jej silnik tłumi w zarodku wszelkie próby sportowej jazdy. Nie lubi obrotów- ale za to fantastycznie mało pali. 16-calowe felgi nie wpływają na komfort.
Akcenty stylistyczne pozwalają Citigo wyróżnić się z tłumu. A pod kasynem w Monte Carlo, gdzie nikogo nie dziwią takie marki jak Bentley czy Lamborghini, wyróżniałaby się podwójnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *